merveklyc annepanda En iyisini yapıyorsunuz bünyemiz iki kat daha hassas sanırım şu an.Sık idrara çıkma ve sızı da yapıyor mu bu mantar bende öyle şeyler de var
annepanda merveklyc evet yaniyirdu. Kaşinmaktan kanatiiyordum. Sonra bide aksama kadar acaba kanamam mi geldi kaşidimda mı oldu diye bekliyordum. Zor şey kadın olmak.. elhamdulillah gecti. Hee bide doktorum sekerli seyler yemeyi kesin demisti..
merveklyc annepanda Ay kaşıntı daha zor Allah’tan bende o yok.Gercekten çok zor benim zaten kanamalı geçiyor bi de bu çıktı her akıntı olduğunda koştur koştur tuvalete gidiyorum.Allah bu günümüzü aratmasın.Çok teşekkür ederim önerileriniz için 🙏
merveklyc Busra3509 9 haftada yaşamadığım şey kalmadı zaten hastanede yatmalar kanamalar alttan sürekli muayeneler… Vallahi bir an önce doğsa diyorum millet gülüyor şimdiden pes ettin diye.🤭🤭
Busra3509 merveklyc gercekten bende öyle cok zor donemler atlattm kan gelydu. Böbreklerm de sıkıntı cıktı. Bas agrılarm kalp sancılarm arttı nabzım 190 arası atıyor hep. Hersey gördüm 😊😊
kedidirokedi merveklyc bende de var malesef doktorum fitil verdi 3 günlük kullandım ama geçmedi kontrole gittiğimde söylücem bakalım ne diyecek 🤷🏻♀️
ZEhrA_94 merveklyc aynen dene Bi zararı yok tedirgin oluyorsan bile temiz bir mendili suya koy al pansuman yapar gbi temizle