Nehirb İki gündür adet sancılarım vardı kızlar bugün nerdeyse hiç geçmemişti oturdukça yattıkça kötü oluyorum diye kalktım temizlik yaptım yavaş yavaş ağrılar müsade ettikçe. az önce güzelce bi yemek yedim sonra uzanıyım azcık dedim sancı girdi WC ye gittim sonra bir baktım kanamam gelmiş🤷 şimdi napıyoruz düzenli sancıları mı bekliyoruz?
zeyno_gr Nehirb İşte kendimde görmek istediğim manzara 😂 bekle kuzum suyun gelmediği sürece sancın olursa evde geçir derim sıcacık duş al işlerini hallet kendini çık yormadan hareket halinde ol dayanamadıgın süreçte kalk hastaneye git açılman ilerlemiş olur o zaman inşallah ama suyun gelirse hiç bekleme direk git Rabbim kavuştursun inşallah 🙏
momteacher Nehirb nişan bazen çok erken gelebiliyor canım, doğumun başlayıp başlamadığını anlamak için doktorunuzn muayene etmesi gerekir, arkadaşımın 7.ayda gelmişti nişan, ama doğumu 39.haftada yaptı
Zeynep_cekim İnşallah gelir düzenli sancıların canım benimde İki gündür nişanım geliyor ama bebek yok 😂
essrr Zeynep_cekim iki gündür nişanın nasıl geliyor? Benim gebeliğim 33+1 bugün sabahtan beri sarımsı akıntı var korkuyorum. Nişan nasıl geliyor ki?
Nehirb zeyno_gr amin teşekkür ederim 🍀🍀🍀🍀🍀🙈 son kez çantaları kontrol ediyim gidip çay demlicem gelin size de ısmarlıyım😁😁😁😁😁
Efeninannesi59 Nehirb sizin adınıza çok sevindim bende 38+5im bekliyorum. Umarım sağlıklı bi şekilde evladiniza kavuşursunuz dogum hikayenizi bekliyorum 🥰
Nehirb essrr yanlış okumuşsun kuzucum. Nişan dedikleri buysa sadece kanama gördüm ben birkaç damla o kadar
Zeynep_cekim essrr benim kızım da bir kere geldi , bu ikinci gebeliğim parça parça kahverengi akıntı şeklinde geldi sancım bazen geliyo bazen gidiyo bende anlamadım Perşembe günü kontrolüm var 39 haftalık oldum