Annesikuzeyin Kaç kilosunuz,bebişlermiz kaç kilo,doğum şekliniz belli mi ?,çatı muayenesi oldunuz mu ? çantalar hazır mı 🖤💃🏻💃🏻
Busraveminisi1 Annesikuzeyin 73.5 kiloyum 36+4 haftalık hamileyim bebişim bugün kontroldeydik 2932 gram 51 cm de boyu vardı herşeyimiz hazır şükür çatı muayenesi olmadım doktorum son anlarda ya da doğum başladığında bakıyor şuanlık planımız normal doğum ve bir terslik çıkmazsa herşey uyumlu 🥰
Esra_Omer_21 Annesikuzeyin Çantamızı geçen hafta hazırladık çok şükür ☺️14 kilo almışım bebegimde 2 kilo 750 gr çatı muayenesi yapmadi daha doktorum bi dahaki kontrolü bekliyoruz ☺️
imren91 Annesikuzeyin 74 kiloyum. 11 kilo aldım. Bebeğim 37de 3100 gramdı. 39 oluyoruz yarın ve kontrolümüz var . Çatım uygunmuş ama benim kız hala gelmiyor😅 Çantamız da hazır bekliyor acaba yarın koysam mı doktora giderken bilemiyorum. Hastane 1 saat çünkü .
Mtlu Annesikuzeyin suan 82 kg bugün kontrol vardi 36+2 bebek 2500 49 cm bebis çantası hazir suan dönmüş bebek
Annesikuzeyin Busraveminisi1 ayy maşallah kuzum sağlıcakla alalım kucaklarımıza inşallah bütün bebeklerimiz annelerimiz sağlıkla gelsin evlerine 🖤
Annesikuzeyin Esra_Omer_21 maşallah bende en son 33 haftalıkken gitmiştim 16 kilo aldım bende maşşallah size hayırlısıyla alın inşallah kucağınıza sağlıkla 🖤
Esra_Omer_21 Annesikuzeyin Hemşire bana artık dur dedi🤦🏻♀️Yoksa normal doğum zor olurmuş nasıl tutucam kendimi bilmiyorum 😬
Annesikuzeyin imren91 hay maşallah bizimde çarşamba günü kontrol bakalım ne diyecekler,bence koy her ihtimale karşı kendi arabanızsa kuzum
Annesikuzeyin imren91 evet kuzum ne olur ne olmaz bence koy sonrasında eşinde yanından ayrılmak zorunda kalmasın hem
Sinemmm1 Annesikuzeyin 35+1 16 kilo aldım 🤦 bir hafta önce muayenede 2600 demişti doktorum 😊 çatı muayenesi gerek görmezse yapmayacağını söyledi doktorum su an normal görünüyo herşey çok şükür. Adet ağrısı gibi ağrılar başladı iki gündür birde cok açık renk sulu pembe akıntı geldi çok az dün. Bugün sağlık ocağındaki doktora sordum normal dedi devam etmiyorsa. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🥰
Annesikuzeyin Sinemmm1 hahah bende 16 kilo aldım valla maşallah hayırlısıyla alın kucağınıza ama akıntıyı çok hafife almayın 🙏🏻 Bence kendi doktorunuza da bir sormanızda fayda var doğum belirtilerinde var bu çünkü bildiğim kadarıyla 🙏🏻
Sedaa61 Annesikuzeyin 36+2 deyiz bizde oglusumla🥰🥰🥰 11 kilo aldım şuana kadar oğlum 2880 Gr ve 49 cm sabırsızlıkla bekliyoruz🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Annesikuzeyin Sedaa61 hay maşallah paşaya sağlıkla alın inşallah siz çok almamışsınız bebişimize yaramış 🖤
Jdiebsh Annesikuzeyin tam 35 haftalıgız 5 kılo aldım şimdiye kadar gecen hafta kontrole gıttıgımde 2.500 du beyefendı şuan ne kadar oldu bılmıyorum 2 gebelıgım kimisi olur çatı muayenesı dıyo kımısı olmaz doktorumda yapmadı çantamız hazırda beklıyoruz ☺
Esra_Omer_21 Annesikuzeyin Ben günde iki ögün yiyiyorum yemem fazla degil ama abur cuburdan kendimi alamıyorum saati hiç farketmiyo😂gece bile kalkip agzima çikolata atip bi iki bardak su içip öyle uyuyorum😂Gelde kilo alma