Firdess Bebegmibkliyrm canım epidural olduğu için orası uyuşuktu ben hiç kestiğini bile farketmedim dikerkende öyle ağrı kesicinin etkisi yeni yeni gidiyo hafif sızlaması oluyo şuan
Karamm Firdess benimde en çok korktuğum şey dikiş ve kesi meselesi sırf bundan korkuma sezeryanmı olsa acaba diyorum. Hissetmediniz öyle mi. Çok korkulacak birşey yok inşlh ozman. Sizede hayırlı uğurlu olsun allah analı babalı büyütsün
Firdess [bilinmeyen] bende çok korkarak gitmiştim ağlamak geldi hep içimden hastaneye gidince ne yapılacağını gördüm boşa korkmuşuz korkutulmuşuz ☺
Firdess Karamm uyuşuk olduğu için hissetmedi canım sonrada ağrı kesici yapıyorlar sezaryen kadar acı çekileceğinin sanmıyorum ben şuan kendi işletimi falan yapıyorum canım dopumhaneden odaya yürüyerek geçtim canım ben 🤗
ayla-bc Firdess canim naptin ciktiniz hastaneden? Sutun hemen geldi mi merak ettim? Bir de ne kadar odedin hastaneye epidural icin?
Firdess ayla-bc canım sütüm hastanede hemen geldi Bebeğim orda güzel emdi ama ucu olmadığı için güzel alamadı tıkanıklık oldu galiba onunla uğraşıyorum mama veriyoruz ara ara toplamda 2150 lira ödedik epidural normal Doğum falan
ayla-bc Firdess hi hemen gelmesi guzel sutunun bu gogus kalkanlari falan oluyomus sanirim gogus ucu icin.iyi epidural oluncada o kadar ucmamis fiyat😊 darisi bize inss sizede bol bereketli huzurlu saglikli bi ömür😊
Hilalakar Firdess öncelikle bebeğinizi sağlıklı sıhhatli büyütün ☺🤱🏻 En korktuğum şey kesmeleri ve sonrası dikiş tabi keserken dikerken hissediyor musunuz?