Öncelikle herkese merhaba yazmak bana da nasip oldu çok şükür. 39+6da gittim hiç bir belirtim olmadan doktorum 3 cm açıklık var kanalda bebek gece sahurdan sonra gel yatışını yapalım dedi. Biraz korku biraz heyecan gece 4te kalktık geldik hastaneye ilk önce lavman yapıp kolumdan damar yolu açtılar sonra en alt düzeyden suni sancı vermeye başladılar 12ile başladılar kasılmalarım vardı ama sancı hissetmiyodum. Yarım saatte bi suni Sancıyı yükselttiler en son 70 oldu değer nst de sancılar 100e çıkıyo hala bişey hissetmiyodum. Açıklık 5 olunca belden epidural yaptılar bana bi rahatlama geldi yattım biraz doktorum bi saatte bi gelip çatı muayenesi yaptı. Epidural olmasına rağmen 10 cm açılıkta kasılma ve sancıyı hissediyorum ama beni rahatsız etmiyordu hiç artık saat 17:50 falandı hadi başlıyoruz dedi sadece ben dediğimde ıkın dedi yaptım ama bebeğimin kafası kocaman olduğu için doktorum mecburen kesi atmak zorunda kaldı zaten içeri girdikten 10 sonra oğlum geldi ben dikiş falan derken 30 dk sonra çıktım. Oğlum 3kilo 400 gram doğdu. Normal Doğum olduğu için sütümde hemen geldi oğlumda hemen aldı. Çok şükür Allah gün sayanlara sabır versin Doğumda olanlara yardım etsin bebek isteyenlere bebek nasip etsin inşallah ben bitirdim asıl şimdi başlıyoruz 🙏🏼🙏🏼💕🤗