Seni en Iyi annlayan bende varmi 😔 Benim de melegim beni 20. haftada birakip gitdi ve suan birdaha hamileyim 33. haftada ve cok korkuyorum Allahim insallah bize bagislar .😔😔 ve Sanada insallah tez zaman da tekrar hamilelik yasatir kucagina almayi nasip erder hepimize insallah