Canım oglum seni kaybedeli tam 1 hafta oluyo hala alisamadim yokluguna icimde derinden sızlayan bi acı var nefes alamiyo gibi oluyorum kalbim sıkısıyo oysaki senin varliginla butun sıkıntılarm son bulmustu 5 ay boyunca seninle uyudum uyandim senin icin yedim ictim sen rahmime dustugun ilk gunden beri hep senin hayalini kurdum tam 21 haftalik oldun ve kalbiinin durdugunu öğrendiğim o an dunyam yikildi ilk bebegimdin ilkkez anneligi tadicaktim seninle oglum ama olmadi tutanamadin annem biraktin beni. Tam 12 saat sanciyla seni dogurdum oyle bi acinin tarifi yoktu sen ölüydün ve daha fazla icimde kalmazdin seni almalarini istemedim ölü olsan bile . Ama zorundaydim normal dogum yapmak zorundaydim ve 12 saat sonra dunyaya sen geldin ama gozlerin kapali hayata gozlerini yummuştun annem sana ilk baktigimda ilk senin gelisini hissetigimde o an anne oldugumu anladim canimdan bi parca kopmuştu sanki sana doyasiya baktim seni topraga verene kadar o kadar guzeldin okadar kucuktun ki hep benimle kal istedim ama olmadi anneligi bana tattirdin buda yeter simdi olduğun yerde huzur lu uyu annem ...