Nasippp ay bence çok olur, ben sıkıntılı insanım kat kat giyemem de giydiremem de🤭🤭 ilk ay işte eylülde tek kolsuz zıbın üstü tulumla durdu ekimde zıbın üstüne alt üst. Artık uzun kollu zıbın üstüne tek üst, altına 2 pijama 😊 martta ben olsam içine uzun kollu zıbın, üstüne tek üst, altına 2 pijama, tabi hava çok soğuk olursa bilemem de daha fazla giydiremem ben bu saydıklarımın üstüne. Fenalık geliyor 😂