Hifaberra doktoruma özellikle sordum 🤷🏼♀️ Oda 41,42 bekletmem dedi evet haklısınız ama herkes siz kadar şanslı olamayabiliyor malesef o yüzden riske atmak istemiyorlar sanırm çünkü son anda plasenta yaşlanabiliyor suyu azalabiliyor bebek fazla kaldığı için kakasını yapabiliyor 🤷🏼♀️