Ceyda2324 diğrr postlara yazdım aynısını kopyalayayım 🤭
kızlar ben 3buçuk ay önce oldum. Girerken korkudan çenelerim titriyordu, içerde uyuşmadan kesmeyin diye bağırdım ama bacaklarımı gösterdiler, dokundular hissetmedim falan içimi rahatlatıp başladılar. Ameliyat sırasında hareketleri hissediyorsunuz ama acı diye bişey yok. Panik atak olduğum için refleks hareketler yapmışım haberim yok. Sakinleştirici verdiler sonrası zaten net değil bende. Yavrumu getirdiler falan hatırlıyorum ama telaşım yoktu. Herkes ilk kalkmada çok acıyacak dedi, iki kişi koluma girdi kalktım baktım ee acımıyor dedim yavaş yavaş tuvalete gittim kendim. Sonrada hep yürüdüm, eve geldim hep işimi kendim yaptım tabi ilk zamanlar yavaş yavaş. Ağrım dahi olmadı ki canım tatlıdır, tekrar doğursam evet sezaryen yaparım. Bu benim yaşadıklarım, arkadaşın canı yanmış o onun yaşadığı. Kendinizi korkutmayın♥️🌟