Elbet-birgun-kavusacagiz Leylaaa38 ayycanm sen naptin yaaa merak ettim oldunmu transfer instagramdanda yazamaadim bi turlu🙃
Leylaaa38 Elbet-birgun-kavusacagiz ve yok hayır daha transfer olmadım canım yarın doktora tekrar kontrole gideceğim ve bana transfer günü için tarih verecek bakalım çok heycanlıyım🤩
deleted270 Emel38 ilk aydanmı hamile kaldınız bende buay cektrdim güzel haberler bekliyorum. Bir sorun cıkmamıştı dimi
giresun Emel38 bende hsg çekildim adetime 1 hafta kaldı karnım ağrımaya başladı ve akıntım geliyor sanırım adet olucam
Emel38 deleted270 hsg sonrası soğan kürü yaptım.sonra organik bal pekmez ve bir karışım kullandık.3.ay geb kaldım teyzesi..
Leylaaa38 Esra2288 cogunu kalp atisimdan sonra.. fakat benim kanamam/lekelenmem felan vardi o yüzden 12. haftaya kadar Ama Ben 10-11. de biraktim cünkü cok yoruldum
Ozge2805 Leylaaa38 Fatma kutlusoya gidiyorum 😍herşeyden önce mükemmel bir insan 🥰 doktorluğuna gelince dört dörtlük 🥰🥰🥰
Esra2288 Leylaaa38 bende şuan bi sürü ilaç kullanıyorum bitmesini dört gözle bekliyorum özellikle progestan iğne mahvediyor beni oturup kalkamıyorum bile inşAllah sağlıkla alırsanız kucağınıza🤗