Ben doğuma kadar hayatımda bir kere devlete gittim 32. Haftada çalışabilir raporu almak için. Nstye bakalm öyle verelim dedi. Nst sonucuna baktı ve doğumun başlamış hemen durdurmamız lazım deyip dünyanın serumunu taktı bana. Sonuç ben 39.haftada bile doğuramadm. Hastanede çalışanlardan öğrendik ki sonra nst cihazı arzalıymış. Tabii bana o günki korku yetti ve çalışamaz raporu aldım😡 o tüzden sen de çok takıpma kendi doktoruna güven.]