Bazi doktorlar gerçekten felaket tellalı. Benim de görümceme ozelde bir doktor son aylarda azarlamis. Bu bebek ne böyle, hiç mi yemek yemedin. Bu hiç gelişmemiş. Bu ölür. Ölmezse bile sezaryen olur çünkü engelli ölür falan. Kız yazık agla agla bi hal oldu. Hemen koşarak başka doktora götürdüler. O doktor kızım sen iyi misin. Herkes tombul bebek doğuracak değil. Gayet iyi demiş ve gorumcem çok güzel normal sağlıklı bir bebek dünyaya getirdi. Ona asla hakkini helal etmiyor doğal olarak. Gerçekten bazen doktorların kurbanı oluyoruz. O yüzden hemen kötü düşünmeyin ve mümkünse başka doktorlara gidin.