Seliminannesi23 imkanınız varsa özelden devam edin, bı iki kez gittim ben de önümden giren bayani azarladı kilosunu sorduğu için.ben cinsiyetini sordum 17.haftadaydim üstelik, napcaksin cinsiyetini, nerden bilelim kız doğuyor 20yil sonra erkek oluyor bunu bilemeyiz dedi dalga geçer gibi.cok iyileri var gerçekten genelleme yapmak istemiyorum ama böyle dengesizlikler de çıkabiliyor canınızı sıkmayın