Sevgi1907 Ces90 bana normal dedi sadece haftasinda 1 hafta once gidiyomus 1477 gram kilolu bi tospik olcak senin bebek dedi sadece yatmadan iki saat once bisey yeme onun dışında herseyi gayet normal ve gayet saglikli bebek zaten bu zamandan sonra kilo alir bunlari cok fazla takma aman ndn kilolu neden zayif diye onemli olan sagligi dedi
Ces90 Sevgi1907 iyi demiş benim doktor hemen gözümü korkuttu ki kilolu bile değildi yavrum 🐣 belki şeker var diye korkutmak istedi gözümü
Bernayben Biz de 32+0 da gittik en son 2140 gramdı. Haftasından çok az iri görünüyor ama doktorumuz boyu uzun olacak gayet normal dedi.
Ght Maşallah bebislere benim minnak oğlum annesinin aksine normal kiloda gidiyo 😁33+5te 2200 Gramdi boyu uzun biraz .Sağlıkla alalım kucaklarimiza inşallah 🤲
Fsn26 likapaa53 trigliserid yükseltmemek için yağlı ve çok fazla meyve yiyemiyorum. Günde yarım muz yiyorum 😔 süt içiyorum ama bakalım inşallah 🤲🏻
likapaa53 Ces90 aslında bebişler dengeliyor bir gittiğinde normalken diğer gittiğinde iri gözüküp sonrasında tekrar normale dönüyor🙈