AABT Sevilay_47 bu haftalarda almaya başlıyorlar canım ama kılosu ıyı haftasına gore her bebegın bunyesı farklıdır takılma cok 🥰
Sevilay_47 AABT sagol canım aynen herkesin bir olmuyor rabbim saglıkla sıhhatli kucaklarımıza almayı nasip etsin inş
Oysul likapaa53 aynı sıkıntı bizde de var 😅😅 29. Haftada 1900 olunca dr bu gidişle normal doğum zor demeye başladı. Ben de üzülüyorum ama artık hayırlısı 🤷♀️🤷♀️
likapaa53 Deletedmom9 ayy hep yakın haftalardayoz birbirimize doğum haberlerimizide veririz inşallah🤩
Gulnurymz Bizimde 33+2 dün gittik 2480 gr dedi, hala iri bir bebek dedi inşallah doğuma kadar 1 kilo civarı alsa yeter dedi🙈 birde dün ilk kez nst ye girdim bebek baya hareketli çıktı doktor 40 ı belki beklemez o yüzden kilo konusunda rahat ol birazcık dedi
Ces90 Sevgi1907 28+3 de 1245 gramdı doktorum fazla dedi kızdı kilosuna şekerim çıktı bide 30 da gittim 1424 gramdı buraya bakınca diyorum gayetde normalmiş 🤷🏻♀️
Sevgi1907 Ces90 bana normal dedi sadece haftasinda 1 hafta once gidiyomus 1477 gram kilolu bi tospik olcak senin bebek dedi sadece yatmadan iki saat once bisey yeme onun dışında herseyi gayet normal ve gayet saglikli bebek zaten bu zamandan sonra kilo alir bunlari cok fazla takma aman ndn kilolu neden zayif diye onemli olan sagligi dedi
likapaa53 Ces90 aslında bebişler dengeliyor bir gittiğinde normalken diğer gittiğinde iri gözüküp sonrasında tekrar normale dönüyor🙈