gel_artik_bebegim Mavi_- ben hiç kullanmamıştım doktorlar da vermemisti açıkçası 2 düşüğüm var onunla alakası olduğunu sanmıyorum ama yine de kendim aldım kullanmaya başladım bu ay takviye amaçlı
Kmndas Mavi_- bebeğiniz için için inanın sonradan bişey olur keşke içseydim dersiniz psikolojiniz alt üst olur eskiden yoktu evet ama bitkiler sebzeler doğaldı şimdi çekirdekleri bile yok ilaçlı mecbur alıp yiyoruz içinde vitamin var mı yok mu belli değil. İnanın ben süzgeç oldum iğnelerden geceleri 10 tane ilaç içiyorum nerdeyse mecbur ölüyor bebeklerim çocuğum için ne yapayım çekiyorum heryerim mosmor alt tarafi bi hap yani canım rabbim beterinden korusun küçücük bi ilaç aksatma
Mavi_- Kmndas aynen canım maalesef doğal bir şey yok dediğin gibi nerden bulacam her gün folikasit içeren yiyecekleri
Busra3509 Mavi_- ben ilk 3 ay su bile içsem istifra ettiğim için folik asit hiç almadım Doktora sordum zorlama kendini içemiyorsan demisti. Bende onun yerine bolbol C vitamini aldm yedim kustum yedim kustum ama zorla yedm bir lokması bile yeter kalsa midende istifran falan varsa .
Kmndas Mavi_- aynen öyle İnan 27 yaşındayım 26 a kadar ağrı kesici bile içmişliğim yoktur çok nadırdir yani şimdi dünya ilaç içiyorum mecbur. B vitaminleri de başla canım b complex b12 falan hamile kalmada çok faydalı bunlar düşüğünde varmış riske atma yani
imren91 Mavi_- Benim planlı hamilelikti , 3 ay öncesi folik asit kullandım. Sonrasında da 3 ay kullandım . Kullanmak faydalı diyor doktorlar. Hatta doktoruma söylemiştim öncesinde kullandım diye tebrik etmişti beni, herkes böyle bilinçli olsa keşke diye.
Mervemelih Gizemmsss1 annelerin nenelerin zamanında herşey doğal ve organikti ki hap denilen bişey yoktu hatta o zamanlar doğumlar bile evde oluyormuş ama şuan maalesef herşeyin genetiği ile oynandı
Sezeniniz Mavi_- ben kullanmadım canım onun yerine 3 aylık dönemde bol bol yeşilik yedim özellikle ıspanak ve avakoduyu çok tükettim şükür bir problem yaşamadık 🙏 ıspanağıda çiğ tükettim roka dereotu ıspanaktan salata yaparak 🤗
Sezeniniz Mavi_- ama tabi bu ince bir konu kullanmak isteyenler oluyor istemeyenler oluyor o yüzden sadece kendim için yorum yapabilirim 🙏
Tatliheyecan Ben hamileliğimin ilk üç ayı kullanmıştım ama keşke öncesi ilk üç aydada kullansaymışım diye düşünürüm hep inşallah ikinci hamileliğimde daha deneyimli olucam. Vitamin kullanmaktan zarar gelmez ilaç gibi düşünmeyin doktorunuz ne önerdiyse kullanın lütfen.