Ben hap kullanamadığım için kullanmadım hiç. Şuan 33 haftalığım. Bi sorum yaşamadım. Ama tabiki daha önümdeki süreci bilmiyorum. Hap kullanabilseydim kesinlikle kullanırdım. İnşallah bi sıkıntı çıkmaz. Benim bu folik asit yüzünden içime düşen kurt hiç geçmiyor dilerim bebeğim sağlıklı olur 🙏🏻