Sevru-34 Kızlar bugün çok üzgünüm beta degrim düşmüş 500 olmuş.kanamm vardı zaten ikigundur yazmıştım buraya yine.kimyalsal dedi pihtilar demkki dusukmus.neden oldu bilmiyorum .bır ikiaya düşünebilirsiniz dedi .korkuyorm bida olurmu .nezaman başlasam.
Betullll99 Sevru-34 bende yaşadım canım korkulacak bisey yok.Biraz ara ver vucudun dinlensin sknra tekrar cabucak hamile kalirsin allahin izniyle
Betulmtn Sevru-34 çok geçmiş olsun. Ben 2 ay üst üste geçirdim. Aslında ara vermenize gerek yok diyor doktorlar ama size tavsiyem en azından 1 adet dönemi daha bekleyin. Üst üste olması manevi olarak çok etkiliyor 😢 Bi yandan da ara vermeyin hemen peşinden sağlıklı gebelik şansı artıyor deniyor. Öyle değişik bisey işte bu kimyasal Allah kimseye yasatmasin
DaisyMom Sevru-34 uzulme canim saglikli gebelik olmayinca vucut onu atiyormus.Bende gecirdim.Ara vermedim 1 adet oldum o ay gebe oldugumu ogrendim.Yani 40 gun sonra gebe oldugumu ogrendim.Suan 32+1 haftaligiz.Stres yapma olur mu olmaz mi diye.Kimyasalda olsa Rabbim bunu nasip etmis.Bu bir işaret umudunu kaybetmemen için.Degerin sıfirlaninca normal devam edebilirsin.Korkma cogu kisi kimyasal gecirdigini bile anlayamiyor.Ben degerim cok kucukken ogrendim.Sonradan farkettim kimyasal oldugumu.
nise Sevru-34 canım kimyasal gebelik yaşadığım ayın ertesi ayı hamile kaldım. Canını sıkıcak bişey yok farkında olmadan bile yaşayan bi sürü insan var kimyasal gebelik adet gecikmesi sanıyorsun ama aslında kimyasal gebelik yaşıyorsun olabilir yani
Sevru-34 Betulmtn ilk olcakti oyuzdn üzüldüm sürekli kan vermek .biraz geçsin Biray kadar bilmiyorum .tedaviisi varmı napmm gerk dokttr sormayı unttm.ultrsyn baakmsti.rahimde kîsmi var dedm acaba yok ddi tupd e falaan skntimi var olsa hamle kalamn dedi .bukadr.cuma gdp vercem kan düşüşe bakck sanırım.degermde binlerdeydi negzl kanamm olnca böle oldu😔😔
Betulmtn Sevru-34 yok hayır bunu engellemek için yapılacak hicbi şey yokmuş. Doktorum hatta bunu düştükten saymıyoruz bile dedi. Hatta çok şükür ki olabiliyor onu görmüş olduk dedi
Mumsyyy DaisyMom bende 32+1 im ayni zamanlarda kimyasal gebelik gecirip ayni zamanda tekrar hamile kalmisiz, rabbim isteyen herkese nasip etsin, bana doktorum korunmana gerek yok demisti kimyasaldan sonra
aylin08166 canım ekimde kimyasal gebelik geçirdim bu ay tekrardan hamile kaldım daha keseyi göremedim belki bu aykide öyledir bilemiyorum cuma günü belli olacak
Betulmtn aylin08166 ekimde geçirdiğim de epey yükselmişti. İlk 147 çıktı. 2 gün sonra 507 çıkmıştı. 4 gün sonra 1000 çıktı. Sonra da dususe geçti 3 gün sonra da kanamam başladı
Betulmtn aylin08166 Kasım ayında test yaptırmadım aynı şeyi yaşamamak için. Adetim başlayınca kontrol için gittim sen yine geçirmişsin dedi
Sevru-34 nise benim adet duznli olduğu için ikigun geçince kan verdm sabrtmdm bunlr bna ders oldu bihafda beklrm bda olrsaa.olsnda insallah
aylin08166 Betulmtn :( benimde 205 çıktı cuma günü çağırdı tekrar bakacak bebek oluştumu diye korktum şimdi yinemi kimyasal geçiriyorum yoksa
DaisyMom Mumsyyy evet canim yeterki saglikli olsunlar 🌼 Ya dimi bu balayi denilen donem cok guzeldi.Son doneme girince ilk aylardaki gibi oluyor insan.Bana zaten hersey yasak surekli yatiyorum.Kalkip evin icinde bir yere gitmek bile zor geliyor.Allah yardimcimiz olsun.Benim ikinci gebeligim.