irorkay Aryaliya ben bir gün kendimi çok yordum lekelenme oldu şükür şu an bir şry yok ama çok korktuk. Şu an öyleyiz 🤣
BerrusMom Zeynep1414 her işimi kendim yapıyorum cam silmek dışında eşim yardım ediyor ağır işleri ama haftada 2 kere evimi komple silip süpürüyorum.günlük süpürge açarım yemek çamaşır ütü hepsini kendim yapıyorum:) 9+2 haftalığım bende:) başkasının yaptığı iş içime pek sinmediği için kendim yapıyorum Allah’a şükür bi sıkıntı olmadı.mutfağıma kimseyi sokmam özellikle o yüzden belkide.bide ben yatmayı pek sevmiyorum uyumayı felan da gün içinde hep aktifimdir:)
sevdam_21 Zeynep1414 32 haftalık gebeyim bütün temızlığı tek yapıyorum evımde 3+1 büyük temızlığı bile yavaş yavaş güzelce yapıyorum 2 günde 1 de dıp köşe toz süpürge tutuyorum tabi siz kndınızı nasıl hısetceksınız ona bağlı
ftmftmb Hiç komik bir soru değil bence herkes doktoruyla uzun uzadıya konuşma fırsatı bulamıyor devlette kapı açık oluyor gelen gelene ultrasonu bile zor oluyorsun bazen insanlar bilgilenmeye çalışıyor yargılamak yerine bildiğinizi yazın soru sormayi dusunur olcaz bu gidisle .. ilk üç ay çok yapmamak gerekiyor hele kaldırarak süpürme nevresim değiştirme uzanilacak işler vb. Bunlara hamilelik boyu dikkat etmek gerek ama sıkıntısız işler yapılabiliyor
denizanasi1 23+5 hamileyim bende, bütün işimi kendim yaptım şimdiye kadar. Hemen hemen hergün evimi temizlerim, bundan sonra da böyle devam ederiz inşallah. Başka türlü içim rahat etmez, Allah o duruma getirmesin inşallah
Fulya_ Zeynep1414 ben 32 haftalık hamileyim. Ögrendiğim günden beri işlerimi yapıyorum☺️ Süpürge açıyorum evi siliyorum vileda kovasını kaldırıyorum ama çok dolu olmuyor tabiki. Yani günlük rutin işlerimi yapabiliyorum. Doktorumda yapmamda herhangi bir sıkıntı olmayacagını söyledi. Ama artık agırlaştım yapmakta zorlanıyorum
lyl3006 Herkes ilk 3 ay dikkatli olunması gerektiğini söylüyor o sebeple ben ilk 3 ay iyi hissetsem de bir şey yapmadım eşim de kızıyordu o yaptı işleri mide bulantılarım da çoktu zaten gün boyu çıkarırdım sonra midem düzelince her şeyi yaptım dinlenerek yavaş yavaş kendimi çok zorlamamaya dikkat ettim sadece temizlik de değil yüzdüm yürüyüşler yaptım normal zaman gibiydi hamileliğim önemli olan kendinizi yorgun hissedince yaptığınız işe ara vermek bence çok zorlamamak