Zeynep1414 her işimi kendim yapıyorum cam silmek dışında eşim yardım ediyor ağır işleri ama haftada 2 kere evimi komple silip süpürüyorum.günlük süpürge açarım yemek çamaşır ütü hepsini kendim yapıyorum:) 9+2 haftalığım bende:) başkasının yaptığı iş içime pek sinmediği için kendim yapıyorum Allah’a şükür bi sıkıntı olmadı.mutfağıma kimseyi sokmam özellikle o yüzden belkide.bide ben yatmayı pek sevmiyorum uyumayı felan da gün içinde hep aktifimdir:)