Mcymcy gunde 1.5 pakete yakın içiyordum ve bundan keyif alıyordum hiç oyle zararlı bırakyım falan diyede duşmuyordum hamileliğimi öğrendiğim an son 4 sıagaramı gun inde içtim ve birdaha agzıma surmedim 2 yıl olacak şubat ayında etrafımdaki herkes hala başlamamış olmama şaşırıyorlar şuan ikinci hamileliğim ve kokusu bıle rahatsız edıyor eğer ben bıraktıysam ki ben iradesi cok zayıf bir insanım herkes bırakır diyorum bebegınızden degerli değil hiçbirsey.