Canım bir sigara bağımlısı olarak söylüyorum bunları. İlk gebeligimde 1 2 bişey olmaz dedim ve içtim. Sonrasında kaybettim 32. Haftamda. Evet sigara yüzünden değildi. Ama ben yine de kızımı zehirledigim için çok pişmanlık duydum. Karnında minicik bir beden var ve annecim bana zehir yollama diyor sana . Evet çok zor sigara bağımlılığı biliyorum. Ama bir şekilde bırakmaya çalışmalısınız. Evlat herşey. Ve kaybı o kadar zor ki. Rabbim kimseye evlat acısı göstermesin. O yüzden evladınız için her şey değer. Hele sigara hiçbir şey. Aklınıza geldikçe iş yapın ağzınıza bişey atın ve aklınıza gelince elinizi karnınıza koyun sen herseyden önemlisin diyin bebeğinize. Siz kadınsınız ve annesiniz. Her şeyi başlatabilirsiniz yeterki inanın 🙏💪