casminnss emineyavuzhan hiç kötü düşünme canım bence bu doktorlar ilk başta herkese aynı şeyi söylüyor bana da doktorum ne olduğunu bilemeyiz kimyasal yada dış gebelik olabilir demişti 1 hafta sonra keseyi gördük çok şükür
bebisimm3 emineyavuzhan sat tarihimiz aynı bende yarın kan vericem canım her ay göğüs ağrısı kasık ağrısı çekerdim bu ay hiç bişey yok aşırı uyuyorum ve akıntım var biraz beyaz senin başına geldi mi böyle bişey bide adetim düzensiz bende de varsa aynıyız 😍
Pammuk emineyavuzhan belirli bi tarafınızdamı benim sağda olmuştu mesela kasılma gibi sıkıp bırakıyordu bi süre rahatlıyor bir süre devam ediyordu öylemi sizinde
svmm emineyavuzhan değerin güzel artmış belki geç döllenme olmuştur bozma moralini hayırlı haberlerini alırsın inşallah 🙏🏻
Mom4 emineyavuzhan Sakın kötü düşünme canım ben ilk öğrendiğimde 10.25 ti beta iki günde bi kan verdim ve değerlerim artmıştı çok şükür seninde gayet iyi bence artmış iyi düşün iyi olsun