momsboys selam kızlar ben 14+2 oldum bebeğimin cinsiyeti erkek yalnız hala bulantı halsizlik bas dönmesi huysuzluk devam ediyor eskisine göre iyi tabi ama hala devam etmesinden huzursuzum sizler kacıncı haftadasınız nasıl gidiyor❤️
Busra3509 momsboys Biz de 15 haftalgz. Baş ağrısı baş dönmesi oluyor bazen nabzım çok yükseliyor çarpıntı olması normal ve bilmiyorum ama ne yaptım çok yüksek çıkıyor🥺
3prensesannesii Bende 15.2 haftaligim kızım olacak inşaallah😊 çok şükür iyi geçiyor sadece halsizlik çabuk yorulma artiknonlarda normal yani 😊
cocacola12 Hi, I’m glad I found your blog, I’m here and can only say thank you for a great post. Please continue to do well. .Wuxiaworld
Neseli5 vegas kasık ağrıları bu haftalarda normal mi kabul ediliyor benim de hafif oluyorda 13 haftalığım
Elafeyza23 16 haftalığız ve feci koku hassasiyetim var bu yüzden en sevdiğim yemeklerden bile tiksindim ne zaman son bulacak bu durum bilmiyorum 🙈🤗
Nisan30 momsboys bizde 14 haftalık olduk bulantım geçti çok şükür ama hep bi halsizlik ve tansiyon düşmesi yaşıyorum cinsiyetimiz kesinleşmedi 😌12 de erkekti 13 de kız gibi sanki dedi doktorum o yüzden bilemiyorum
momsboys Nisan30 çok şükür canım bana 12 de yüzde doksan 13 de kesin erkek dedi ben garanti olsun diye 15. haftamada randevu aldım sonra alısverise baslıycam😅🥰