Oooo ben ilk haftalarda sürekli gidiyordum doktora artık doktorum yeter ayda 1 gel deyince hayatımda ilk defa 1 ay boyunca gidemedim diye o 1 ayım komplo teorileriyle geçti kalbi durmuş mudur bişi olmuş mudur kordonu dolanmış mıdır panik icindeydim sonra gittik baktık çocuk gayet iyi yüz üstü uzanmış :D zaten neden bir şey olsun ki durduk yere, o yerinde rahat mutlu, düşmediysen kanaman yoksa şiddetli ve geçmeyen ağrıların yoksa karnına darbe falan almadıysan çocuğun da içerde kötü olması başına bisi gelmesi icin bi sebebi yok :) zaten hareketleri hissetmeye başladığın zaman daha kolay olacak hareket ettiğini hissettikçe iyi olduğunu bileceksin korkman normal bi sen değilsin üzülme herkesin aklına geliyo malesef böyle kötü düşünceler ister istemez diyorum eve bi ultrason cihazı alsam da gece gündüz baksam keşke :D