pinar55 evet evet ya bende diyorum herkes istediği gibi yiyip içiyor 5 bardak mı öyle bişi kola içen varmış ben Bi meyve yiyicem kırk kere araştırıyorum şekere dikkat ediyorum tüketmiyorum makarna tatlı pilav vs, eşim diyor bende 2 kaşık al tadını al sonra devam etme kasma bu kadar şekerim çıkacak diye ama işte rahat olamıyorum çevremde olsun burda olsun herkes herşeyi yiyiyor maşallah biz böyle gidersek iyi olmicak 🤣