tanya25 söylemiyim susayım dedim siz söylemişsiniz içimden geçenleri. Hiç belirti yaşamayıp, bulantı yaşamayıp sağlıklı gebelik geçiren bir sürü kadın var. Bulantı yoksa boş gebeliktir diye bir şey yok ya. Cidden bu uygulama benim sinirlerimi bozmaya başladı silicem en sonunda.