mavis24 Derya1503 3. Aya girdim daha yeni yeni azalıyo sanki resmen öldürdü o bulantılar beni rabbim herkese yardım etsin ben bütün hamilelik belirtilerini dibine kadar yaşadım maalesef ve hala devam ediyo bulantısız bir gün geçirmeyi özledim
Derya1503 mavis24 çok üzüldüm bulantı birazda genetik bi durum sanırım annem ablam yaşamadı bende daha yaşamadım. Umarım seninkilerde en kısa zamanda geçer kolay bi gebeliğin olur. 🙏🏻☺️
Derya1503 Melisa_eker bulantım çok şükür olmadı inşallah diğerleri de geçer enerjik hallerime geri dönerim 😂
idiloska Derya1503 evet genetik biraz benim annem gebeliklerinde çok bulantı yaşamış, ablam az yaşadı ben felaket oldum. Bünyeye göre değişiyor her gebelik farklı.
Derya1503 minnakmina kız bebekler bulantı yapar diyorlar ama birazda genetik bi durum. İnşallah geçer 🙏🏻☺️
mavis24 Derya1503 öyle diyorlar ama benim teyzem bütün çocuklarında aynı bulantı hep kuşmuş yengem 3 oğlu var ilk 4 ay sürekli bulantı kusma biraz bünyeyle alakalı bişey
Derya1503 irorkay sık acıkma hali var bunu okumuştum az ve sık yemek gerekiyormuş mide için 🙄 yeni yeni şeyler öğreniyorum 😂
Derya1503 Drf bulantı yaşamak zorunda değil her gebe. Böylesi daha iyi ben şükür ediyorum olmadığı için ☺️🙏🏻
Gozzdeeeee Merhaba ilk kan testi yaptıdıgınız da değeriniz ne çıkmıstı ben bugun kan testi verdim adetimden 7 gün geçti 3000 çıktı normal mi
Derya1503 Gozzdeeeee kan testi yaptırmadım maalesef idrarda çift çizgi çıktıktan sonra doktora gittim kese ve bebek göründü. Benimde 1 hafta geçmişti günüm. İdrar testi yaptın mı ?
Derya1503 Haticetalan üzüldüm yaşadıkların için inşallah bir daha yaşamazsın. Bazı hastalıklarda olduğu gibi gebelikteki belirtilerimizde genetik olabiliyor ya da sana özgü bi durum olabiliyor. Kolay bi gebelik diliyorum. Allah kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻☺️
Haticetalan Derya1503 Allah razı olsn bn şimdi zencefil çayını denedim bulantı kusma için önerdi doktorum hafifletti gibi siz de deneyin🥰
SutlacimiYedimmiBen Derya1503 mide bulantısı beni çok rahatsız etmedi bi kaç kez dışında ama bazı kokularda öğürüyorum hâlâ kusmam gelir 20 haftaligim
Derya1503 SutlacimiYedimmiBen bi kaç kere yaşadım bu durumu psikolojik olarak da yıprattı beni kendimi çok kötü hissettim korktum hep böyle mi olucak diye. En korktuğum şey mide bulantısıydı. Allah hepimize güç kuvvet versin 🙏🏻😂
Derya1503 mavis24 aynen öyle mide bulantısı yaşamak kadar yaşamamakta normal bi durum her gebelikte herkes aynı belirtiler yaşamıyor. Bebeğimiz sağlıklı olsun gerisi önemli değil ☺️
Derya1503 tanya25 bulantım yok sadece midem gaz yapıyo afedersiniz geğirme oluyor. Şişlik var ve açlıkla tokluk arasında gidip geliyorum çok sık acıkıyorum