Gamzeakd ılk gıttıgımle sımdıkı doktorum farklı ama ıkısıde yapmstı tugafta gelmstı cıhaza bosey takıolarnakıntıyınordan alıp labo ya gonderıyolr ama enfeksıyon dıye dusunuyorm baska neye bakldgnı bılemem tabı 😅duzgun ısının ehlı doktrlarla karsılstrsm cıdden