ipekursat Hamsicikk bende öyle alp le başlasın istiyodum sonra eşim birden söyleyince ilk duraksadım sonra kendi kendime söyleyince bi hoşuma gittii,adlarıyla yaşasınlar inşallah🥰❤️
Merve_kucuk Benimde 31 temmuz 2019′du son adet tarihim, kızım 7 mayıs 2020′de doğdu 😌 Şimdi 7 ay 21 günlük☺ Hepinizin hayırlı doğumları olsun inşallah ♥️
archmom mervemom 18 +5 ten merhaba . Cinsiyetimiz kızz 🎀💗 İsmimiz Elisa olacak . Belki basına bir Eva koyabilirim emin değilim 🎀
Hamucera 20+5 le gümbür gümbür geliyoruz 👶🏼 Oğluşlaaa. Kuzey ismini bende seviyorum lakin kız olursa ben koyacaktım😁şimdi baba ne derse onu kabul edeceğiz.🌸
2miniginannesi mervemom benim de bir kızım olacak inşallah ama isim belli değil ebrar veya erva arasında gidip geliyorum bakalım
SutlacimiYedimmiBen mervemom 20+0 haftaligiz cinsiyetimiz erkek ismini ASİL düşünüyoruz yanına ikinci bir isim daha
Kuzey61 SutlacimiYedimmiBen diğeri 2013 30 Eylül Doğumlu canım 7 yaş doluyor biraz geç kaldık biz 🙈 aslında istemiyorduk ama son anda oğlum çok isteyince dayanamadık. Senin ilk normal miydi?
Ikicocukannesi32 Meryemkale kiz ben 20+3üm nisan basi gozukuyo ya senin nasil mayis oluyo benim sezeryan olacagim halde mayis sonu olur diye dusunuyorum
HaleErhan 19+3ten selamlar bebişim erkek olacak Allahn iznyle doğum 22 mayıs gösteriyor hayrlısıyla isminide Ensar koymayı düşünüyoruz eşimle 🥰
riverandsun Ikicocukannesi32 sezeryan olacak benim demedim zaten. Nisan başı yazmışsın ilk gönderinde. O yüzden söyledim. Hayırlı sezeryanlar sana
SB_ Selam 🙋🏼♀️ biz 18+4 olduk Allah nasip ederse Kız olacak 💕 Tam kara vermedik ama AYLA ismini çok beğeniyoruz 🥰