MelikeKlaslanKandemir Merhaba bende o iğneyi 1 aydır kullanıyorum ve 1 ay daha kullanacağım uzun süreden sonra ödem yapıyor maalesef
SevdaTacoluBakr ilk bebem düşmüştü falan diye anlatinca iğnede verdi ilaçta ama iğne resmen popoda çıban çıkmış gibi ağrı yapyo ve yaniyo kıpkırmızı uyuyamiyorum
MelikeKlaslanKandemir SevdaTacoluBakr Ayrıca benimde çok şiş artık ödem olmuş akşamları kolonya ve pamukla bir kaç dakka oyalayabilir yada buz koyabilirsin 👍🏻😊
SevdaTacoluBakr MelikeKlaslanKandemir Allah yardımcın olsun ya bana 5 tane verdi günde 2 tane karıştırıp vuruldum şükür 1 tane kaldi son ins bi da vermez bol dinlen dedi
SevdaTacoluBakr MelikeKlaslanKandemir tm Teşekkürler sagolasin ins bunlar gecerde bi bebeğin sevincini kalabiliriz
MelikeKlaslanKandemir SevdaTacoluBakr 🙏🙏 Amin hayırlısı sağlıklı evlatlar nasip etsin rabbim Beni de çok uğraştırdı bıdıık valla 😊
Babiessss SevdaTacoluBakr kendinize dikkat edin. İlk haftalar çok önemli. Kendinizi yormamaya , ağır kaldırmamaya çok özen gösterin. Ağrılarınız geçmezse doktora görünün ihmal etmeyin
svmeybgl anne_adayiii bende bebek ve kalp sesi için 7. Haftayı bekliyorum hayırlısı ile duysak da rahatlasak 💞🙏🏻❤