Bende suan 6+1 aynı ağrılar bende de oluyor gelip geciyor.. Bende endişeleniyordum. Sonra araştırdım normal olduğunu öğrenince rahatladım . Bu arada hala keseyi görmedik dk 2 hafta sonra gel demisti. 7. Hafta randevum ınsallah kalp sesini duyarız cok heyecanlıyım 🙉🙈