Cnm senınkı 36 37 olmuş olcak haftası 35ten aşağısı pramatüre oluyor solunum sıkıntısı olmazsa kılosu 2300 zu gecerse kuveze almazlar bn 35 haftalık 2370 gr doğum yaptm İlk oğlumda tansıyondan dolayı kuveze gırdı cunku solunum sıkıntısı yaşadı 7 gun kalmıs tı senınkı maşallah o haftaya kadar gelişir şimdi 2.ye hamileyim benimde tansıyonum 13 14 oluo bebekte suan gelişim geriliği olmadığı ıcın doktor erken olur demedi bakalım her hafta kontrole gıdorm gerilik olmasın dıe sarımsak felan yutuyorum bıde kan sulandırıcı ılac kullanıorm 34+3 olduk bakalım hep boyle ilerler tek dileğim benımde 37 38 haftaya kadar gideriz inşaallah küvöze girmeden