Bilenler var tabi bilmeyenler için 5.ayımdan beri sağlam bi tansiyon sıkıntım var ilk çocupumda da yaşadım
ilaçla filan düşmüyo geldik 33+4e 2 gündür nabzım 110u düşmüyo tansiyon 14/9u hastaneye geldik bebek gayet iyi ama ben berbatım kanda enfeksiyon var kan değerlerim aşırı düşük tansiyon yüksek nabız yüksek(preeklemsi değilim) velhasıl hastenede yatıyoruz böyle giderse 2-3 haftaya doğacak benim şubat bebesi oldu ocak bebesi yine spinal anestezi olucam
sizler nasılsınız bu haftalarda doğuran varmıydı?
yarı prematüre sayılacakmış