Anneyimanne 8+5 haftalığım ve aşırı idrar yolu enfeksiyonu var kaşıntı ile birlikte yardımcı olabilir misiniz sizlerde de oldu mu olduysaaa ne yaptınız 😫😫
Deletedmom15257 Anneyimanne antibiyotik kullandım 2 lt fazla su içtik ama bu illet başbelası oldu gitti
NaimeYilmaz Anneyimanne aşırı enfeksıyon varsa zaten ılac vermıstır doktorunzu onları kullanın camasırınızı utulemeden gıymeyın nokta kadar ıslaklık olsada degıstırın haftada 1-2 sırkelı suyla sılın
Sema99 Anneyimanne ben yaşadım yeni atlattım çok kötüydüm yürüyemiyordum hiç batma yanma oluyordu ilaç verdi antibiyotik şimdi daha iyiyim
Mnkse Anneyimanne bende de yoğundu böbreklerime çıkmıştı artık enfeksiyon doktorum üromisin diye bir ilaç verdi tek dozluk onun büyük faydası oldu tabi bolca da su tükettim şuan sıkıntım kalmadı mutlaka bol su iç geçmiş olsun
Anneyimanne Deletedmom15257 çok kötü birşey bıktım bundan bende su çok içiyorum ama banamısınnn demiyor 😢😢
Esradml Benimde o dönemler vardı yürüyemez haldeydim doktorum bi ilaç verdi adını unuttum 🤔 Ama ben baya su tükettim hatta limonlu su size iyi gelirmi bilmem.. Çok geçmiş olsun🙏🏻
Anneyimanne Esradml hiç bişey yapamıyorum bende içimi daraltıyor artıkkk bu illet krem kullandım herşeyi yaptım ama artık banamısn demedi doktor kontrolmdeee Bayram haftası o zamana kadar geçmezse o zaman soylucemm doktoruma teşekkür ederim 😔
Yesimdemirkol DidemYldrm Rmeysa_1661 çıktı canım bebek tekrar yoğun bakıma aldılar sütüm çok korktum herhalde gelmiyor .
Anneyimanne NaimeYilmaz çamaşır sürekli değiştiriyorum ama ütüleme ve sirkeli su yapmamıştımmm onları da deniycemmm teşekkür ederim bilgi için
AycanFb Anneyimanne birde iç çamaşırınız pamuklu olsun naylonumsu iç çamaşırları daha fazla tetikliyor canım.
Sema99 Anneyimanne ama doktoralı git mukak enfeksiyon gebelikte pek iyi değil kuzum hamileliği tetikliyor
Anneyimanne Sema99 bende onun için çok korkuyorummm zaten bi tane düşük yaptım allah korusun onun için endişeleniyorum 😔