Anneadayii_12 canım bat 1ocak garip bir şekilde belirti yaşıyormuyum yaşıyormuyum bilmiyorum. 2 gün akıntım oldu geçti. Bel sırt ağrım var ama anlık ara ara vücudum kaşınıyor. Geçiyor falan. Arada midem yanıyor ama anlık yaşıyorum. Ben normalde adet olmadan 1 hafta önce ciddi yorgunluk uyku hali ve halsiz oluyordum. Ama bu ay tam aksine geceleri uyumakta zorlanıyorum. 3-5 saat uyumama rağmen fazlasıyla enerjik oluyorum. Bakalım hayırlısı olsun hepimiz için inşallah 🙏 Rabbim hiç birimizin kucağını boş bırakmasın 🙏