Boncukkk adetten önce sokra hep negatifti taa ki yedinci gün silik çıktı geç döllenme net çıkması için normal zamanda olduysa gebelik geç döllenme değişle de zaten yeidnci gün yapın dio eczacilar ben alırken de bana öle demişti ama ben hergun yapmıştım😂 dayanamıyordum sonra bıraktım tam yedinci gün yaptım silikti