Bfduam canım şöyle ben testi adetime 4 gün kala yapmıştım o erken denilen testten. Kıpkırmızı çıkmıştı iki çizgi de ama meğerse 3 haftalık hamileymişim fakat bunu ben hiç anlamadım bildiğin adet ağrısı bel kasık karın ağrısı çekiyordum. Hiç ihtimal vermedim hamile olduğuma. arkadaşım söyledi senin yüzünde farklı bişey var gözlerin falan ayrı bi ışıltı var test yapalım bak gör dedi gittik o adetten 6 gün öncesi gösteren testten aldık ama ben adet ağrısı gibi belirtiler yaşadığım için dalgasına öylesine yaptım çizgileri görünce şok oldum.