Selmas57 InciTanem Allah saglikla kucağına almayi nasip etsin insallah. Eda hanim hakkinda o kadar cok konusan var ki gidip gorucez artik 😊 Keske normal dogum tercih etseydin bence
InciTanem Selmas57 Arkadaşım eda hanımda epiduralli normal doğum yaptı çok memnun kaldı 😊 InsAllah size de iyi gelir
Smyd Selmas57 Evet gerçekten çok güleryüzlü bir insan pozitif bir enerjisi var öyle olunca da insan çekinmeden keyifle gidiyor rahatça 😊
Smyd Hayırlı günler arkadaşlar size bir sorum olacaktı😊 Aranızda Uşak'ta detaylı ultrasona giren var mı? Varsa kime ve ne kadara yaptırdınız acaba?
Smyd nagi Peki detaylı ultrason kaç dakika sürdü? Ultrason görüntüsü ve cd verdi mi doktor? Bir de ekstra bir ücret ödediniz mi yoksa sadece muayene ücreti mi verdiniz ?😊
Selmas57 Smyd Ama akif sanli da 5 dk bakiymus bence iyice sor cunku 30 dk boyunca incelemesi lazimmis doktorun