Hamileyim-mutluyum ben trendyoldan aldım 90 TL ye mavi pembe ve beyazı var pek yorum yoktu altında ama o kadar güzel ki kumaşı dümdüz hiç bir şey yok bir tane kruvaze badi gibi bir şey var zıbın var tümüm var ayaklı alt ve bir tane üst var eldiven ağız bezi şapka battaniye hepsi sadece 90 TL hatta bir tane daha almayı düşünüyorum