Semistraa tekrar kan testi ver bi iki gün sonra belli olur varsa canım, bende denemeye başladığım ilk ay büyük ihtimalle stres kaynaklıydı 15 gün geçti doktora gittim test yapıyorum negatif ama neden bu kadar geçti hiç geçmezdi diye sorduğumda stres kaynaklı olabilir, ister bekle ister adet söktürcü yazaym demişti ben beklemeyi tercih etmiştm.