Semistraa Arkadaşlar Adetim şuan 7 gün gecikti iki gün önce kan verdim negatifti. 1 yıldır hiç böyle gecikme yaşamadım hsg de çekindim bilmiyorum doktor birkaç gün bekle yine gel dedi. Geç döllenme yaşayanlar kaçıncı günde kanda pozitifi gördünüz
Astunazmn Semistraa Vala unuttum ama inan adetim onbes gun gecri ole mi ne ohrendim kac kere kan testi yaptim cikmadi artik adet sokturucu kullancktim son bikere daha yaptraym dedim hamis ciktim kiz :) Allah tan umit kesilmez
annepanda Semistraa ben 6. Haftada dr gittim kese bile gozukmemisti ve degerlerim dusuktu. Sonra 9 da gittim kese ve kalp atısı gözüktü ama geç döllenme olduğundan 8. Haftaya cekti doktorum.
Semistraa Astunazmn ya kan pıhtılaşma olmasa bende bekleyeceğim ama varsa öğrenmem lazım yoksa da olayım diyorum. 15 gün de az değil bu geç döllenme geç yumurtlamadan mı kaynaklanıyor
Semistraa annepanda Kan da geç mi öğrendiniz peki hamile olduğunuzu? Bir hafta oldu kanda negatif doktor biraz daha bekle dedi
Bssraaskn annepanda bende 5. Haftamda gittim kesem görünüyor yeride güzel felan dedi doktor ama geç döllenmiş dedi niye öyle birşey dedi anlamadım 🤔🤔
058elf Semistraa vermemiştm ama adetten 5 gün sonra versem belki de çıkmayacaktı çnkü o zamanda değerimi çok düşük buldu doktor iki günde bir artışına bakalım demişti
Astunazmn Semistraa evet canim tabiki ole bide dusun cok kucuk bi degerle ogrendim yani bi hafta oncesinde kam verdim cikmadi bi hafta snra verdim 20 ile gebe oldugimu ohrendim
Semistraa 058elf evet baktığında 9 gün için değer düşük. Geç döllenme geç yumurtlama ile mi alakalı doktor bilgi verdi mi
birmelekannesi_ Adetim 7-8 gun gecti kan testim 660 di ama adet tarihimle uyumsuz oldugunu soyledi hatta 2 hafta geriden geliyorduk simdi 1 haftaya dustu adetim hamile kalmadan oncede hep gecikiyordu doktor bununla ilgisi olabilecegini soylemisti
Semistraa Astunazmn Benim biraz umudum şu yönden düşük eğer geç yumurtlamıssam çıkardı çünkü ben adete 6 gün kala değerlendirmeyi bıraktım
058elf Semistraa doktor bi bilgi vermedi ama canım yumurtlamaya alakalı çnkü yumurtlama her zaman aynı günlerde olmuyo. Benim adetime yakın olmuş yumurtlamam o yüzden geç döllenme olmuş. yumurtlama takibi yaptım farklı günlerde yumurtlamam oluyodu denedik olmadı sonra ben yumurtlama takibini bıraktım o ay adet günüm gelene kadar 2 günde 3 günde bir denedik Rabbim de nasip etti tutmuş.
birmelekannesi_ Ama ben yumurtlama gunumu ve iliskiye girdigimiz gunude biliyorum adetime yakin olmustu
Semistraa birmelekannesi_ bende işte geç yumurtladıysam en geç adete 5 ve 6 gün kala bıraktık e hesaplayınca o günden 14 gün geçmiş çıkması gerekmiyor muydu
Semistraa 058elf Ne güzel insallah bize de nasip olur. Ben adete 5 6 gün kala değerlendirmeyi bıraktım eğer o zamanlarda olsa şimdi kanda çıkardı 14 gün geçti en son değerlendirmeden. Umudum yok
__anne_ Semistraa Ya ben de adet gününe 2 gün kala test yaptım tek çizgi cıktı hala adet olmadim 5 gün gecikmem var yarın veya salı günü kan testi yaptırmak istiyorum bu yazıları okudukça ya benimde geç döllenmeyse diye umutlanıyorum ☺
Semistraa __anne_ Canım hiç kan vermedin mi en iyi sonucu kan verir. Ben kan verdim negatif onda bile doktor biraz daha bekle erken diyor belli olmayabilir burada da geç döllenme oluyor
058elf Semistraa hayırlısı olsun her şeyin canım Rabbim vakti gelince nasip eder inşallah, evet baya da gün geçmiş strese bağlı da gecikmeler olabiliyo bazen 🤷🏻♀️