Merhaba anneler. Bebeğimizin cinsiyetini kesin olarak öğrendik 22. Haftadayiz detaylı ultrasona da girdik. Dr umuz başta kız demişti sonrasında kesin erkek dedi ve detaylıda da perinatolog erkek dedi. Eşimin ailesinde genelde erkek çocuklar ve arkadaşlar da dahil kızlar başka oluyor, erkekler yaramaz anneyi yoruyo, laf dinlemiyo, yok efendim kız evlat öz evlat, erkekler evlenince değişiyor vs vsssss. Böyle uzayıp giden şeyler. İzmirliyim İzmir’de oturuyorum. Buralarda bebislerin kız olması daha çok isteniyor. Allah’a şükür sağlıklı herşey yolunda ve evladın kızı erkeği olmaz. Bende kız cocuklarini çok severim ama herşey kısmet Rabbim ikincide hayırlısıyla sağlıkla nasip etsin, ki olmasa da evlat başım üstüne der şükrederim. Bence kız olsun erkek olsun doğru yetiştirirsek sıkıntı yaşamayız Allah’ın izniyle. Ama bu muhabbetler canımı sıkıyor. Gerçekten öyle mi, erkek çocuklar anneyi daha mı çok zorluyo veya yetiştirmek daha mı zor. Tecrübeleriniz nedir anneler?