Esra_80_ ADamla yok daha 😅Çarşamba günü 14 haftalık olucam kontrolüm de var bakalım inşallah gösterir ya😂🥰🤷♀️🙏🏻Kaçıncı haftada öğrendin peki
ADamla Esra_80_ inşallah hayırlısı olsun 😍 14 haftada doktorum yüzde 90 erkek diye düşünüyorum demişti 16. Haftada emin olduk 🤗 şimdi 28. Haftalığız
Melosss_4433 Baharhnm bende eşime kızıyorum benimle şakalaşınca yapma bebek yamuluyor diye tecrübesizlik işte 😂😂