Tubasahra Demet3435 Ben ikinci sezaryeni 40 haftamin dolmasına 10 gün kala oldum planlıydi.Digerleri erken doğum oldu
Hilalllaydn ssuleeyuce Evet canım lavmanı biliyorum yaptırmıştım öncesinde birkez. 1 ocak için gün aldık bizde 39+1 oluyor normal sanırım sezeryan için değil mi
ssuleeyuce Hilalllaydn normal tabi. Darisi basima biran once dogurasim var benimde 😀 rabbim sag salim kucaginiza almayi nasip etsin insallah