Hatice96 aslında hç bi fkrm yok odaları olsun dogmhanesi sancı odaları ws şeyler hakknda, ama doktorları çok iyi ve saolsnlar özelde ki gibi muamele görüyorum, ilgileniyorlar, terchm bu yüzdn orası, doguma daha çok var zaman ne gösterir bilemem ama bilgi sahibi olmak şimdiden en iyisi 👍