Hatice96 Merhaba bayanlar 30 .haftama girdim lakin daha nerede doğum yapacağım belli değil. Özele gitmeyecegim ali kemal belviranliyi çok övdüler oraya gidecek gibiydim bugün 3 kişi çok kötü bi hastane dedi. Memnun olan da var olmayan da var .selcuklu tıp iyi diolar .bana fikir verirseniz çok sevinirim sabit bi yerde durmamaktan yoruldum artık..
Knber Hatice96 Ali Kemal Belviranlı mı 😳 Evde doğur daha iyi Can'ım ilk gebeliğimde erken doğumdan yatıyordum sancı çekenlerle hiç ilgilenmiyorlar millet kendi kendine aglıyodu resmen beni de azarlamıştı bi ebe daha 27. Haftada alttan muayene edecekti bende çok sancım vardı ister istemez kendimi geri çektim ayy Nasıl bağırıp bana güzelim uğraştırma zaten bebeğin küçük diye 😡 Normalde susmam ama Bebek olunca ellerindesin resmen sesim çıkmadı Selçuklu tıpta doğurdum ebenin hiç bir hükmü yok orda Ali Kemal'de Dr göremiyorsun Selçuklu tıpta da ebe çok tatlı dilliler tamam Can'ım tamam güzelim diye konuşuyorlar hep alttan muayene ederken çok özür dilerim tatlım hemen bitti diye rahatlatıyorlar ama sezeryanlıktım Aslı'nda ama zorla doğurttular beni orda da ikisi arasında tercihim Selçuklu tıp olurdu uzun oldu ama umarım yardımcı olmuşumdur
yigitkalpannesi Hatice96 canım bende özele kontrole gidiyorum ama dogumumu ali kemal belviranlıda yapıcam su yuzden kotuluyolar hemsireler olsun masa ustu calısanları olsun gercekten cok cinsler ama doktorları özelden daha iyi ozellikle doguma giren doktorlar icin rahat olsun odalarıda cok temiz sadece iki kisilik dogum odaları banyosu da var tavsiye ederim
Nisanuur Hatice96 kuzenim orda doğum yaptı ve koltukta yattıüını yatakların dolu olduğunu söyledi bende inşaallah oraya gitmeyeceğim
Yersu Hatice96 merhaba ben medicana hastanesinde Yar. Doç. Dr Narin Türkmene gidiyorum çok memnunım hem doktordan hem hastaneden. Doğumumuda orda yapıcam Allah izin verirse imkanınız varsa kesinlikle tavsiye ederim. Özellikle doktorumdan çok memnunum. Hastanede çok temiz.
Knber yigitkalpannesi Can'ım orda doktorlar girmiyo ki normal doğuma tekrar araştır istersen ama evet odaları çok güzel
Knber yigitkalpannesi valla iyi araştır Can'ım ben geçen hafta ishl şikayetiyle acile gittim bakmadı polikliniğe yönlendirdi orda sıra vermediler bu gün git yarın gel taptılar resmen yalvar yakar muayene oldum ishale benm bildiğim tahlil yaparlar tek serum taktılar normalde damarlarım çok belirgin damar bulamadılar karnımdaki bebeği kontrol etmediler vs vs yani
yigitkalpannesi Knber ya aynen o konuda öyleler gercekten mecbur olmasam asla kapısından gecmem zatende biz esimle her gittigimizde kavgalı cıkıyoruz elmas var iyi bi doktor ama dediginiz gibi doguma girmiyo ebeler onemli aslında selcuklu iyimi gercekten bende bosnada oturuyorum yakın iyi olur aslnda
Knber yigitkalpannesi Can'ım ben davranışlarından memnun kaldım dediğim gibi açılamam olmadı Sezeryan cok istedim zorla doğurttular 🙈
Knber yigitkalpannesi bu doğumunda eğitim araştırmada yapmayı düşünüyorum bakalım otadı Nasıl olacak ama bi Dr var cok ilgili o yüzden istiyorum
Hatice96 Knber yigitkalpannesi valla daha çok kafam karıştı bugün akşam eltimi ziyarete gittim riskli gebelikte yatiyor 15 günü var doğuma tansiyonu çok yüksek bebege zararı olabilir diye gözlem altında tutuyorlar yatirdilar eltimi tedavi yok sadece kontrol ediolar dio acilmasi vs yokmuş ne olacağı belli değil protein kacagi varmış işte ben gittim az önce oraya .ordaki hasta yakınları şikayet etti aman kızım gelme buraya biz yandık sen yanma gibisinden öğüt verdiler el time gittigime pişman oldum. O şikayet edenlerin yakıninada sancisi falan gelmiş bayanın igneyle doğumu durdurmuslar bebek susuz kalmış kuveze almışlar. Off bilmiyorum herkes bir şeyden yakiniyor psikolojim bozuldu evime geldim 😔😔😔
TBBeYzaBT Knber egitim araştrmada hangi doktor canım? Kaç haftalıksın, bende oraya gidiyorum ve dogumu orda yapmak istiyorum eve hem çok yakın bi bilgin var mı odaları dogumhanesi hakknda felan, (MERaM egitim araştırma hastanesi)
Knber yigitkalpannesi Selçuklu tıp Can'ım ☺ Valla gülme istersen yarın seni de görürüm🙈 Devlet sezeryana karşı olduğu için çok zorluyorlar normal dogumu yaa
yigitkalpannesi Knber off hayırlısıyla bi atlatsaydm 15 temmuzu içim hic istemiyo zatende napıcam bilmiyorum
yigitkalpannesi Nisanuur napsak nereye gitsek ya 😰benim arkadas ta orda dogum etti bi yatakta iki kisi uzanıp sancı cekmisler vazgectm gitmicem
yigitkalpannesi Knber selcuk tıp nasl peki canım alıyolarmı ziyaretci falan en cok kafama bu takılıyo kocamsız bir saniye durmam ben nasl yapıc bilmiyorum