Hmlayse ben size cevap yazdım ama gelmedi sanırım. Arkadaşıma açıkladım durumu. O da çok sevindi. Allah razı olsun diye yazdı. benden silinmiş Instagramina yazdım numarasını atmasını söyledim. Cevap henüz gelmedi mesajı görmemis yarın dönüs yapar annemde oraya yakın oturuyor. Olmazsa söylerim annem gider ilgilenir. Olur mu?