Feride34 canım biraz pahalı gelebilir belki ama ben Babybjörn alıcam nasipse. Gördüğüm en kaliteli, en kullanışlı anakucağı olabilir. Bir arkadaşım şiddetle onu tavsiye etti. Bebeğin kendi hareketiyle sallanıyor ve böylelikle kas gelişimini de destekliyor. Katla götür her yere o modda bir de. Oyuncaklısı, oyuncaksızı falan var. Çok seçeneği var ama genel olarak hepsi birbirine benziyor. Çocu zaman sallanarak kendini orada uyutabiliyor. Bu nedenle benim tercihim o oldu. Geriye bir tek gidip alması kaldı nasipse az kaldı 😊